Saturday, January 1, 2000

Traveling Portrait Project - Model Survey


Take the model survey online (coming soon) 

or

email your replies from the text below to me



Portrait Project Survey//Enquête sur le Projet de Portrait

Sitter #_______  Date ____________Place __________________

1, Have you ever been drawn before?  How so?
Est-ce que quelqu'un/e t'as déjà dessiné/e? Comment ?



2, What did it feel like to be drawn? 
C'était comment, être dessiné/e?


3, What did you think of while I was drawing you?
Tu as pensé sur quoi tandis que je te dessinais?



4, What did you think I was thinking as I was drawing you?
Selon toi, sur quoi est-ce-que j'ai reflechi tandis que je te dessinais?



5, Were you aware of your face/body as I was drawing you? How so?
Avais-tu de la conscience de ton corps/visage tandis que je te dessinais?



6, Did you feel differently towards me after we finished the session? How so?
Est ce que ta sentiment vers moi a changé après qu'on a fini le portrait? Comment ça?


7, How do you think you contributed to the portrait overall, other than just posing?
Comment est-ce que tu penses que tu as contribué au portrait, hors le dresser?


8, What makes for a "good" portrait?
C'est quoi qui rend un portrait "bien"?


9, What is the role of the artist? The role of the model?
C'est quoi le "rôle" de l'artiste? Du modèle?


10, What do you think about the Portrait Project? Comments/suggestions?
Qu'est-ce que tu penses sur le Projet de Portrait? Des suggestions / recommendations?

No comments:

Post a Comment